Sunday, August 7, 2016

ביזנעס איבערבליק






+

Viasat, ינק בילינג / קאַלעקשאַן יססועס & # קס7ק; לייענען קאָמפּלאַינט דעטאַילס מיר ערשטער געחתמעט אַרויף פֿאַר ווילד בלו אינטערנעט אַקסעס ווען מיר באווויגן צו אונדזער הויז אין קולפּעפּער, ווירזשיניע. זיי געקומען און אינסטאַלירן די דינסט און באַפֿוילן מיר די סאַבסאַקוואַנט טאָג וואָס זיי האבן ניט דערקלערן בעפאָרעהאַנד, ריזאַלטינג אין אַ אָווערדראַפט אויף מיין חשבון. מיר האט עטלעכע, מינערווערטיק דינסט ישוז; מערסטנס שייך צו גיכקייַט און אַוויילאַביליטי אָבער עס איז נישט אַ פּראָבלעם. די פּראָבלעמס סטאַרטעד אין אויגוסט פון 2013, ווען איך באקומען אַ נייע קרעדיט קאַרטל אַרום דעם מאָל זיי אַפּגריידיד זייער בילינג סיסטעם און געמאכט עטלעכע אנדערע ענדערונגען, באמערקט אויף זייער וועבזייַטל אָבער איז אויך הינטערגרונט ענדערונגען. מיין חשבון איז געווען שטעלן זיך צו באַשולדיקן מיין קרעדיט קאָרט אויף טעקע אויף די 4 טאָג פון יעדער חודש. אין אויגוסט פון 2013 מיין רעכענונג איז ניט באַפֿוילן צו מיין קרעדיט קאָרט. איך גערופֿן די דינסט צענטער און זיי ופּדאַטעד די אינפֿאָרמאַציע און באַפֿוילן מיין קאָרט פֿאַר מיין דינסט. יעדער חודש זינט דעמאָלט, דעם פּינטלעך פּראָבלעם האט occurred. מיין קרעדיט קארטל עקספּעריישאַן דאַטע איז 17/08 אָבער זייער בילינג סיסטעם פּאָללס קרעדיט קאַרדס אין די סוף פון די חודש און ווען זייער סיסטעם קערט מיין עקספּעריישאַן אינפֿאָרמאַציע עס פּולז צוריק די איצטיקן חודש. לעמאָשל; אין אקטאבער 2015 זייער סיסטעם פּולד אַ עקספּעריישאַן דאַטע פון ​​10/15 אָנשטאָט דעם ריכטיק עקספּעריישאַן דאַטע פון ​​17/08. אין די אָנהייב, זייער דינסט אָפּטיילונג וואָלט טייַנען אַז איך מוזן האָבן אריין עס ינקערעקטלי; דעם איז ניט מעגלעך ווייַל עס וואַלידאַטעס אויף ינפּוט אַזוי איך קענען נישט אַרייַן שלעכט קרעדיט קאָרט אינפֿאָרמאַציע. און זיי האבן דעם מענטש איך גערעדט מיט די פֿריִערדיקע חודש מוזן האָבן אריין עס ינקערעקטלי. דורך די זעקסט חודש, עס איז געווען קלאָר ווי דער טאָג אַז ניט פון די קליימז זענען די אמת. איך געבעטן זיי פאָרלייגן אַ בילעט צו זייער טעכניש שטיצן אַפּאַראַט צו פאָרשן די בילינג פּראָבלעם. איך איז געווען קיינמאָל קאָנטאַקטעד פֿאַר דעם בילעט, איך בין נישט אַפֿילו זיכער עס איז געווען דערלאנגט פֿאַר באריכטן. בעשאַס אַז מאָל איך גערעדט מיט לפּחות 40 אַנדערש מענטשן פֿאַר דעם פּראָבלעם כולל סופּערווייזערז און מאַנאַדזשערז. דאס פּראָבלעם געצויגן פֿון אויגוסט 2013 דורך 2 נאוועמבער 2015 ווען איך קאַנסאַלד מיין דינסט. טייל מאָל איך וואָלט באַקומען אַ פּאָטער חודש פון נאָרמאַל דינסט פֿאַר בחינם פֿאַר מיין טראָובלעס. אַנאָטהער פּראָבלעם וואָס סטאַרטעד אַרום דער זעלביקער צייַט איז געווען זייער נייַ דאַטן באַניץ געצייַג. עטלעכע חדשים איך וואָלט זיין נאָענט צו מיין דאַטן שיעור איז געווען 10 גיגאבייט, אָבער צוויי מאָל דורך אונדזער דינסט צייַט ראַם מיר זענען דראַסטיקלי איבער אונדזער שיעור. דאס געשען אין סעפטעמבער 2015 רובֿ לעצטנס. זיי שיקן מיר אַ $ 200 ינווויס פֿאַר דינסט. איך געהאט צו קויפן 60 עקסטרע גיגאבייט פון דינסט ווייַל די גערגל אויף אונדזער באַנדווידט איז געווען אַזוי פּאַמעלעך איך קען נישט טייַנען אַ קשר מיט מיין אָפיס אין אַ היגע שפּיטאָל. איך גערופֿן מער ווי צוויי מאָל בעשאַס די חודש פון סעפטעמבער 2015 און געבעטן זיי צו דערקלערן ווו מיין דאַטן איז געגאנגען? מיר האבן נישט טוישן קיין פון אונדזער טיפּיש, דאַטע שפּאָרן רוטינז אדער האט מיר אָנהייבן טאן עפּעס אַנדערש. זייער דאַטע באַניץ געצייַג האט מיר זענען וואַטשינג ווידיאס אויף יאָוטובע און עטלעכע אנדערע הויך דאַטן באַניץ אַקטיוויטעטן. איך אַדאַמאַנטלי דיסאַגריד מיט דעם פאָדערן און געצויגן צו טאָן אַזוי אויף סאַבסאַקוואַנט קאַללס. זייער דאַטע באַניץ טוט ניט צופּאַסן אונדזער טעטיקייט אין די הויז. אַדדיטיאָנאַללי, קאַסטאַמערז טאָן ניט האָבן זייער אייגן דאַטע געצייַג צו מאָס באַניץ אַזוי מיר זענען required צו בליינדלי צוטרוי זייער דאַטן באַניץ געצייַג. איך, פּערסנאַלי, אַרבעט אין עס און איך וויסן איך האט ניט געביטן עפּעס אויף מיין סוף. אַדדיטיאָנאַללי איך האָבן אַ פירעוואַללעד ראַוטער וואָס ניצט מעק אַדרעס פֿילטרירונג און 128 ביסל ענקריפּשאַן. עס איז ניט מעגלעך אַז ווער עס יז איז פּייראַטינג מיין דינסט און אונדזער אינטערנעץ דיווייסאַז זענען דיסקאַנעקטיד דורך אַ גשמיות באַשטימען ווען מיר זענען נישט ניצן זיי. דעם נאָר געשען צוויי מאָל צו דעם שטאַפּל, ווו אונדזער רעכענונג איז געווען $ 200 אָדער מער. עס האט פּאַסירן אויף אַ טיילמאָליק יקער ווו מיר וואָלט גיין 2 אָדער 3 גיגאַביטעס איבער אונדזער שיעור און וואָלט קויפן נאָך דאַטן אָן אַרגומענט. לעצטנס מיר זענען אַרויף צו אַ 15 גיגאַבייט פּער חודש פּלאַן און וואָלט ראַרעלי גיין איבער ביז סעפטעמבער 2015 ווען די באַניץ איז וועגן 60 גיגאַביטעס איבער אונדזער כוידעשלעך לימיט. פינאַללי, ווען איך גערופֿן ווילד בלוי צו דיסקאַנעקט מיין דינסט אויף נאוועמבער 2, 2015 איך איז געווען געבעטן וואָס איך איז געווען דיסקאַנעקטינג. האָנעסטלי, איך האט גערעדט מיט זיי אַזוי פיל וועגן אַלץ, יעדער חודש, און האט אַזוי פילע דיסאַגרימאַנץ מיט זיי איך דערציילט זיי אַז מיין רוף געשיכטע שטיצט מיין קאַנסאַליישאַן און צו גיינ ווייַטער מיט דיסקאַנעקטינג. דער קונה דינסט רעפּריזענאַטיוו געזאגט עס איז געווען אַ $ 150 טייל אינסטאַלירן אויף די סאַטעליט שיסל אויף מיין דאַך וואָס דארף צו זיין אומגעקערט. איך איז געווען שאַקט. זי האט געזאגט עס איז געווען אין מיין אָפּמאַך פּייפּערווערק און איך זאָל ניט זיין סאַפּרייזד. איך געחתמעט די פּייפּערווערק דרייַ יאר צוריק און, אַדמיטידלי, האט ניט געדענקען אַז ספּעציפיש פּונקט. איך דערציילט איר מיין מאַן האט צוריק כירורגיע 8 וואָכן צוריק און איז סקעדזשולד פֿאַר אַ פול קני פאַרבייַט אין אנדערן 6 וואָכן. געטינג אַרויף אויף די דאַך איז ניט אַן אָפּציע. איך טאָן ניט טראַכטן אַז איך זאָל ווערן צו קריק אַ טייל וואָס איז געווען אינסטאַלירן, דורך זיי, אויף אַ אָרט זייער ברירה, אָן מיין העסקעם אָדער באַצאָלן אַ אָפּצאָל פֿאַר פאַילינג צו צוריקקומען געזאגט טייל. אויב די ינסטאַלירונג טעכניקער אַפּראָוטשט מיר און געזאגט דעם טייל אויף די דאַך וועט דאַרפֿן צו זיין אומגעקערט ווען איר דיסקאַנעקט איך וואָלט האָבן געבעטן אים צו ינסטאַלירן עס אין אַ אָרט וואָס איז סאַפער צו צוטריט. איך טראַכטן עס איז נעגלאַדזשאַנט אויף זייער טייל צו סטראַשען מענטשן צו דורכפירן אַ פּאַטענטשאַלי געפערלעך אַקט צו קריק אַ טייל זיי אינסטאַלירן אָדער לייַדן אַ פינאַנציעל שטראָף. ניט אָפּציע איז ווייאַבאַל פֿאַר מיר אָדער מיין מאַן אין דעם טימע. דורינג 1/4 איבער די פאַרגאַנגענהייַט 3 יאָרן מיר באַצאָלט פֿאַר עקססעדע קול מיט איז זייער וואָיפּ קרבן. מיר פּרובירן פֿאַר כּמעט די גאנצע 3 חדשים און עס קיינמאָל געארבעט. די נומער איז געווען פּאָרטיד איבער פון וועריזאָן און דעמאָלט מיר פאַרפאַלן עס ווייַל די דינסט קיינמאָל קאָננעקטעד. זיי האט ניט מאַכן קיין השתדלות צו ריטיין מיין געשעפט, ריכטיק קיין ישוז מיר זענען בעת, אָדער צוריקצאָל אונדז פֿאַר די דורכפאַל נאָך מיר פּאַיד. אָווער די לויף פון אונדזער דינסט, אפריל 2012 דורך נאוועמבער 2015, איך דארף צו רופן זיי אין מינדסטער אַמאָל אַ חודש און אָפֿט מער ווי אַמאָל. מיין ערשטיק טענות זענען די בילינג פּראָבלעם און די דאַטע באַניץ, טייל מאָל זיי וואָלט האָבן דינסט עקספּרעס ישוז וואָס מיר זענען פייַן מיט. זייער קונה דינסט שטעקן איז ינאַדעקוואַטעלי טריינד צו אַרבעטן מיט מענטשן, און איך האט ביז אַהער געווען דערציילט צו? רופן צוריק און פרעגן צו רעדן מיט עמעצער אַנדערש? אָדער? עמעצער פון אַדמיניסטראַציע וועט רופן איר מאָרגן? און איך קיינמאָל באקומען אַ קאַלל. אַלסאָ, זייער אינטערנעט גיכקייַט קליימז זענען 12-15 מבפּס דאַונלאָוד און 3 מבפּס צופֿעליקער ספּידז. ווען איך דיסקאַנעקטיד מיין דינסט אויף נאוועמבער 2, 2015 מיין אָפּלאָדירן גיכקייַט איז 0.44 מבפּס און מיין ופּלאָאַד גיכקייַט פּרובירן טיימד אויס איידער אומגעקערט אַ ווערט. קלאר, דעם טוט נישט אַפֿילו רימאָוטלי שטיצן זייער פאָדערן און דעם איז ניט אַ איינער-צייַט סיטואַציע. מער אָפֿט ווי נישט מיר וואָלט דאַרפֿן צו גיין צו די היגע קאַווע קראָם צו אַרבעטן אָדער טאָן עפּעס ספּעציפיש וואָס required אַ פעסט, גלייַך קשר. קוילעלדיק, איך טאָן נישט רעקאָמענדירן דעם פירמע צו ווער עס יז. איך פּערסנאַלי פילן ווי זיי זוכן צו פאָרשלאָגן אינטערנעט סאַלושאַנז צו מענטשן וואס לעבן אין געביטן ווו אנדערע אינטערנעט סאַלושאַנז זענען נישט בנימצא, וואָס זאָל זיין אַדמראַבאַל. דעריבער זיי מאַכן אַ סיטואַציע ווו זיי זענען יקסטאָרטינג זייער קאַסטאַמערז צו באַצאָלן פֿאַר סאַבסטאַנדערד דינסט און שטיצן. איך פילן אַז זיי וויסן זייער קאַסטאַמערז זענען נישט אין אַ סיטואַציע צו סעלעקטירן אַ צווייטן אינטערנעט פאַרקויפער און זיי נעמען מייַלע פון ​​אַז פאַקט. פּראָדוקט_אָר_סערוויסע: אינטערנעט אַקסעס געוואלט סעטטלעמענט זיי באַפֿוילן אונדז $ 99.99 פּלוס 9.99 $ פּער חודש אין ויסריכט פּראָקאַט. די קוואַליטעט פון דינסט און שטיצן טוט ניט באַרעכטיקן אַז פּרייַז, אָבער מאל די דינסט איז געווען פּאַסיק. אָן ייַנמאָנטירונג טשאַרדזשיז אָדער אָוועראַגעס, די באַזע פּרייַז מיר באַצאָלט פֿאַר דינסט איז בעערעך $ 4,839.56. איך בין ריקוועסטינג זיי פאַרגיטיקן מיין רוען וואָג פון $ 180 (וואָס איז די דאַטן פּרייַז איך בין דיספּוטינג) פּלוס לעצט בילינג פֿאַר אקטאבער 2015. אין נאך זיי זאָל פאַרגיטיקן מיר $ 1000 אָדער 20% פון די גאַנץ סומע איך האָבן באַצאָלט בעשאַס אונדזער דינסט צייַט פֿאַר די שרעקלעך דערפאַרונג איך האָבן געהאט צו דערלאָזן דורך זייער פירמע, דינסט, און עמפּלוייז. געשעפֿט רעספּאָנסע דאנק איר פֿאַר געבראכט מיז ***** 'ס קלאָג צו אונדזער ופמערקזאַמקייַט. מיר אַנטשולדיקן פֿאַר קיין אַרויסגעבן זי *** האָבן איבערגעלעבט מיט Viasat. אין דער צייַט פון פאַרקויף, קאַסטאַמערז זענען געמאכט אַווער פון Viasat ס דאַטע פּענסיע פּאָליטיק, די 24-חודש מינימום דינסט טערמין היסכייַוועס, פרי טערמאַניישאַן פעעס, אָטאַמאַטיק פּיימאַנץ, און ויסריכט דינגען רעקווירעמענץ. יעדער פון די ווייזט איז אויך גערעדט אין די קונה העסקעם געחתמעט דורך מיז ***** אויף 3 מאי 2012 און בנימצא אין exede. com/legal. מיר אַנטשולדיקן אויב מיז ***** Feels די ווייזט זענען נישט קאַמיונאַקייטיד צו איר צופֿרידנקייט. בילינג & צאָלונג אופֿן - דער קונה העסקעם שטאַטן אַז כוידעשלעך פעעס זענען פעליק אין שטייַגן, און אָטערייזיז Viasat צו באַשולדיקן אַ קרעדיט קאָרט אָדער אָנהייבן עלעקטראָניש געלט טראַנספערס פון אַ קאָנטראָלירונג חשבון פֿאַר אָטאַמאַטיק כוידעשלעך פּיימאַנץ פֿאַר קיין פעעס כולל כוידעשלעך דינסט פעעס און ויסריכט דינגען פעעס. וועגן די אָפּצאָל צו מיז ******** קרעדיט קאָרט, Viasat געזאמלט אַ אַוואַנסירטע צאָלונג פון $ 100.99 פֿאַר די ערשטער חודש פון דינען אויף מאי 2, 2012. אויף מייַ7, 2012 Viasat ארויס אַ צוריקצאָל פֿאַר די סומע צו מיז . ******** צאָלונג אופֿן ווי אַ העפלעכקייַט ווי זי אַדווייזד זי האט נישט שוין געמאכט אַווער די אָפּצאָל איז געגאנגען צו קומען אויס רעכט נאָך איר ינסטאַלירונג. מיז ***** איז אויך צוגעשטעלט מיט אַ קרעדיט פון $ 100.99 צו איר צוקונפֿט ביללס. וועגן מיז ***** 'ס בילינג ישוז, אונדזער באריכטן פון איר חשבון ווייזט אַז זי קאָנטאַקטעד Viasat אויף אקטאבער 7, 2014 צו דערהייַנטיקן איר צאָלונג אופֿן. אויף יאנואר 2, 2015, Viasat באקומען באַמערקן פון מיז ***** 'ס פינאַנציעל ינסטיטושאַן אַז די קרעדיט קאָרט האט שוין פֿאַרמאַכט, און ופּדאַטעד זייַן רעקאָרדס אַקאָרדינגלי. Viasat ס קרעדיט קאָרט ופּדאַטער אויטאָמאַטיש ופּדאַטעס אַ קונה ס קרעדיט קאָרט אינפֿאָרמאַציע צו טייַנען קראַנט צאָלונג אינפֿאָרמאַציע אויף אַ קונה ס קרעדיט קאַרטל. דער ציל איז צו רעדוצירן די נומער פון ניט אַנדערש פּיימאַנץ רעכט צו אויסגעגאנגען קרעדיט קאַרדס און צו רעדוצירן די נויט פֿאַר קאַסטאַמערז צו רופן אין צו דערהייַנטיקן די ענדערונגען. צווישן יאנואר 15, 2015 און 13 אקטאבער 2015, מיז ***** קאָנטאַקטעד Viasat צען מאל צו דערהייַנטיקן איר צאָלונג אופֿן ווייַל עס געהאלטן ווייל אַוועקגענומען, פּער Viasat ס קרעדיט קאָרט ופּדאַטער פּראָצעס. אויף עטלעכע מאל בעשאַס דעם טימעפראַמע, מיז ***** איז געווען געבעטן צו קאָנטאַקט איר פינאַנציעל ינסטיטושאַן וועגן איר צאָלונג אופֿן ווי Viasat איז אַפּדייטינג איר צאָלונג אופֿן אינפֿאָרמאַציע באזירט אויף אינפֿאָרמאַציע צוגעשטעלט דורך איר באַנק. דאַטאַ באַניץ - מיז ***** איז באקומען Viasat ס עקסעדע 15גב דינסט פּלאַן בייַ $ 79.99 אַ חודש פּלוס אָנווענדלעך טאַקסיז און אַ 9.99 $ כוידעשלעך ויסריכט דינגען אָפּצאָל. דאס פּלאַן גיט 15גב כוידעשלעך דאַטן פּענסיע. קוסטאָמערס האָבן די ברירה צו קויפן נאָך דאַטן אונטער Viasat ס Buy מער אָפּציע אין $ 9.99 פּער 1 גיגאבייט אויף אַ ווי-דארף יקער, אָבער ביסט נישט required צו טאָן אַזוי. אַלטערנאַטיוועלי, קאַסטאַמערז *** אויסצונוצן Viasat ס שפּעט נאַכט Free זאָנע 00:00-05:00, היגע צייַט, בעשאַס וואָס ונמעטערעד דינסט איז צוגעשטעלט אין קיין עקסטרע קאָסטן. אונדזער רעקאָרדס ווייַזן אַז זינט איר ינסטאַלירונג אויף *** 3, 2012, מיז ***** פּערטשאַסט אַ גאַנץ פון 30גב פון נאָך דאַטן. אונדזער רעקאָרדס ווייַזן מיז ***** קאָנטאַקטעד Viasat אַכט מאל אין גרוס צו די דאַטאַ פּענסיע פּאָליטיק, ווי סאַמערייזד ונטער: 14 מערץ 2014: מיז ***** גערופֿן ווייַל זי געגלויבט איר שפּעט נאַכט Free זאָנע באַניץ איז ווייל קאַלקיאַלייטיד צו איר כוידעשלעך דאַטן פּענסיע. זי איז געווען אַדווייזד אַז זי וואָלט דאַרפֿן צו רופן צוריק צו רעדן מיט Viasat ס טעקניקאַל *********** אַמט, וואָס איז פֿאַרמאַכט אין די צייַט פון די רופן, אַזוי איר דאַטן באַניץ קען זיין ריוויוד; די Viasat רעפּריזענאַטיוו אויך אַדווייזד מיז *****, אָבער, אַז עס איז דעמאלסט איר דאַטן איז בלויז ווייל קאַנסומד בעשאַס די דייטיים שעה. די Viasat רעפּריזענאַטיוו סאַגדזשעסטיד אַז מיז ***** נעמען סקרעענשאָץ פון איר באַניץ מעטער איידער און נאָך דעם שפּעט נאַכט Free זאָנע און צו שיקן זיי צו Viasat אויב זי געזען אַ דיסקרעפּאַנסי. 15 מערץ 2014: מיז ***** required הילף מיט אַקסעסינג איר אָנליין באַניץ מעטער, אין וואָס מאָל איר פּאַראָל *** באַשטעטיק. מיז ***** אַדווייזד אַז זי האט ניט גלויבן די באַניץ מעטער איז געווען ארבעטן ריכטיק. די Viasat רעפּריזענאַטיוו רעקאַמענדיד אַז מיז ***** האַלטן שפּור פון איר נעץ אַקטיוויטעטן טעגלעך, און אָפּשטעקן איר ראַוטער ווען די דינסט איז ניט אין נוצן. מיז ***** איז געווען צוגעשטעלט מיט 5גב פון פּאָטער נאָך דאַטן ווי אַ העפלעכקייַט. 9 מערץ 2015: מיז ***** גערופֿן ווייַל זי האט באקומען באַמערקן אַז זי 'ד ריטשט 70% פון איר דאַטן באַניץ, און געוואלט צו פּאָלעמיק. די Viasat רעפּריזענאַטיוו ריוויוד מיז ***** 'ס חשבון און אַדווייזד אַז אַ באקאנט אַרויסגעבן איז ימפּאַקטינג איר באַדינונגען. אין דעם צייַט, מיז ***** איז געווען צוגעשטעלט מיט 15גב פון פּאָטער נאָך דאַטן פֿאַר די ינקאַנוויניאַנס. 2 אפריל 2015: Viasat ביטנייַ מיז ***** מיט 5גב פון פּאָטער נאָך דאַטע אין ענטפער צו אַ דייַגע זי האט מיט איר דאַטע און די ינערלעך באַניץ אַרויסגעבן Viasat איז יקספּיריאַנסינג. דעם אַרויסגעבן איז ריזאַלווד אפריל 28, 2015: Viasat ביטנייַ 1 גיגאבייט פון פּאָטער נאָך דאַטן און עסקאַלייטיד איר דאַטע קאַנסערנז ינעווייניק פֿאַר אָפּשאַצונג. *** 5, 2015: מיז ***** איז געווען צוגעשטעלט מיט אַ פּאָטער דינסט רופן און 2 גב פון פּאָטער נאָך דאַטע פֿאַר איר דאַטע קאַנסערנז. די דינסט רופן איז געווען געענדיקט אויף *** 7, 2015. 29 סעפטעמבער 2015: מיז ***** גערופֿן ווייַל זי 'ד יקסידיד איר כוידעשלעך באַניץ. די Viasat רעפּריזענאַטיוו ריוויוד איר כוידעשלעך דאַטן מיט איר. 5 אקטאבער 2015: מיז ***** גערופֿן צו פּאָלעמיק איר באַניץ. די Viasat רעפּריזענאַטיוו ביטנייַ מיז ***** מיט אַ 25.00 $ גודוויל קרעדיט. ויסריכט - דער קונה העסקעם אַדווייזיז אַז קאַסטאַמערז זענען פאַראַנטוואָרטלעך פֿאַר אומגעקערט Viasat ס מאָדעם און טראַנססעיווער ין 30 טעג נאָך די דיסקאַנעקשאַן פון זייער חשבון. דורכפאַל צו קריק די ויסריכט ין דעם טימעפראַמע קענען רעזולטאַט אין אַ ונרעטורנעד ויסריכט אָפּצאָל פון $ 300.00, ניט כולל טאַקסיז. Viasat האט אַ אַפּס קעסטל, Free צוריקקומען שיפּינג פירמע און ילאַסטרייטיד ינסטראַקשאַנז איבערגעגעבן צו אַ קונה ס היים ין אַ וואָך נאָך זייער דיסקאַנעקשאַן פֿאַר דעם צוריקקער פון די ויסריכט. קיין דינסט רופן בעטן פֿאַר הילף מיט די ונינסטאַללאַטיאָן פון די ויסריכט איז פֿאַרבונדן מיט אַ טשאַרגעאַבלע אָפּצאָל פון $ 125.00. איצט, Viasat איז מקריב אַ העכערונג אַז Offers דעם דינסט רופן בייַ אַ נאָמינאַל אָפּצאָל פון $ 30.00. עקסעדע קול - מיז ***** קאָנטאַקטעד Viasat אויף 19 אויגוסט 2013 צו לייגן די עקסעדע קול פּראָדוקט צו איר חשבון, אין וואָס צייַט זי אויך געבעטן אַז איר טעלעפאָן נומער זיין פּאָרטיד איבער פון איר פרייַערדיק טרעגער. אויף 29 אויגוסט 2013, מיז ***** גערופֿן הילף אין אַקטאַווייטינג די עקסעדע קול אַדאַפּטער, אָבער איז געווען געקענט צו באַקומען אַ רעדל טאָן. מיז ***** 'ס דייַגע איז עסקאַלייטיד ינעווייניק פֿאַר אָפּשאַצונג און האַכלאָטע די זעלבע טאָג. Viasat ס טעלעפאָני אָפּעראַטיאָנס גרופּע (באַן) געמאכט צוויי אַטטעמפּץ קאָנטאַקט מיז ***** אויף אויגוסט 30, 2013 און 31 אויגוסט 2013 אין גרוס צו אַ אַרויסגעבן זי איז געווען ווייל מיט איר אַדאַפּטער מיט אַרטיקלען לינקס. מיז ***** האט ניט קאָנטאַקט Tog צוריק וועגן איר קול קאַנסערנז, און האט נישט רעקאָמענדירן Viasat פון קיין ווייַטער ישוז זי *** האָבן איבערגעלעבט מיט די עקסעדע קול דינסט. אויף 14 אויגוסט 2014, מיז ***** גערופֿן Viasat צו באָטל מאַכן די עקסעדע קול דינסט, קליימינג זי האט קיינמאָל געראטן צו באַקומען עס צו אַרבעטן. בעת דעם שמועס, די Viasat רעפּריזענאַטיוו געפֿינט צו שיקן מיז ***** אַ נייַ אַדאַפּטער, אָבער מיז ***** דיקליינד די פאָרשלאָגן. ווען געבעטן אויב זי 'ד גערופֿן וועריזאָן צו האָבן איר טעלעפאָן נומער פּאָרטיד צוריק איבער, מיז ***** אַדווייזד אַז זי האט ניט וועלן די טעלעפאָן נומער ענימאָר און איז געווען אַווער זי וואָלט פאַרלירן עס אַמאָל דעם קול דינסט איז דיסקאַנעקטיד. מיז ***** איז געווען צוגעשטעלט מיט אַ 25.00 $ גודוויל קרעדיט בייַ דעם מאָל. אין גאַנץ, מיז ***** באַצאָלט $ 371.69 פֿאַר די עקסעדע קול דינסט צווישן 4 סעפטעמבער 2013 און אויגוסט 14, 2014. אין סדר צו קומען צו אַ האַכלאָטע וועגן דעם באַזונדער אַרויסגעבן, Viasat וועט אַרויסגעבן אַ צוריקצאָל פון האַלב פון די גאַנץ עקסעדע קול צאָלונג. אַ בעטן פֿאַר אַ צוריקצאָל פון $ 185.70 צו ווערן איבערגעגעבן צו מיז ***** דורך טשעק האט שוין עסקאַלייטיד ווי פון 16 נאוועמבער 2015. ספּעעדס - דער קונה העסקעם אַדווייזיז אַז די דינסט ספּידז *** בייַטן און זענען ניט געראַנטיד. קוסטאָמערס זענען אויך אַדווייזד פון דעם אין די פונט פון פאַרקויף. רעכט צו דער נאַטור פון סאַטעליט-באזירט אינטערנעט דינסט, עס זענען פילע וועריאַבאַלז אַז קענען ווירקן ספּידז, אַזאַ ווי וועטער ביי די גייטוויי אָדער קונה ס היים, נעץ קאַנדזשעסטשאַן, ווי געזונט ווי דער קונה ס קאָמפּיוטער ויסריכט. ספּעעדס קענען אויך זיין אַפפעקטעד דורך מגילה וואָס זענען פליסנדיק אין דער הינטערגרונט, די ראַוטער, און טאָג-צו-טאָג טעטיקייט. אונדזער באריכטן פון מיז ***** 'ס חשבון ווייזט אַז זי איז געווען אַקטיוולי ניצן די דינסט בעשאַס איר טערמין ווי אַ Viasat אַבאָנענט. מיז ***** אויך באקומען אַ גאַנץ פון $ 275.97 אין גודוויל קרעדיץ און איז געווען צוגעשטעלט מיט אַ גאַנץ פון 28גב פון פּאָטער נאָך דאַטן ($ 279.72 גאַנץ) דורך Viasat ס טרעגערס. אין ליכט פון דעם, Viasat טוט נישט שטימען צו צושטעלן מיז ***** מיט אַ צוריקצאָל פון $ 1,000.00. אָבער, צו ווייַטער האַלטן דעם קלאָג, און אין דערצו צו די צוריקצאָל פון $ 185.70, Viasat וועט אויך ווייוו די וואָג רעכט פון $ 180.93 פֿון מיז ***** 'ס חשבון. אַ קרעדיט ווייווער פֿאַר דער סומע האט שוין געווענדט צו די חשבון ווי פון 12 נאוועמבער 2015. מיר אַנטשולדיקן פֿאַר קיין פרוסטראַטיאָן אָדער מיסאַנדערסטאַנדינג מיז ***** *** האָבן יקספּיריאַנסט. דאנק איר פֿאַר די געלעגנהייט צו ריספּאַנד. קאָנסומער רעספּאָנסע (די קאַנסומער אנגעוויזן ער / זי אנגענומען די ענטפער פון די געזעלשאַפֿט.) איך אָפּשאַצן די געסט ס האַווייַע. בשעת איך קענען זאָגן איך האט באַקומען עטלעכע פאַרגיטיקונג דורך די לויף פון מיין דינסט עס טוט נישט יקווייט צו מיין מדרגה פון פרוסטראַטיאָן. איך אָפּשאַצן מיין לעצט רעכענונג ווייל קאַמפּאַנסייטאַד און אָננעמען אַז ווי טייל פון די העסקעם. איך וואָלט אָפּשאַצן אַ נאָך האַווייַע פון ​​בעת ​​עמעצער קומען צו מיין היים און צונעמען די required טייל פון מיין דאַך. מיין מאַן איז אין קיין גשמיות צושטאַנד צו דורכפירן דעם אַרבעט אָן היפּש ריזיקירן צו זיין פּערזענלעך געזונט-ווייל. אויב די קרעדיט רוען אויף מיין חשבון וועט דעקן דעם ווי ביטע נוצן עס. זינט קאַנסאַלינג מיין דינסט איך קענען ניט מער קלאָץ אין מיין חשבון צו באַשטעטיקן די סטאַטוס אָדער סומע פון ​​די קרעדיץ געווענדט צו מיין חשבון און האָבן ניט באקומען קיין פּאַפּיר רעכענונג אָדער אנדערע באַשטעטיקונג פון מיין לעצט רעכענונג. 17/11/2015 בילינג / קאַלעקשאַן יססועס & # קס7ק; לייענען קאָמפּלאַינט דעטאַילס רעפּ1 לייד וועגן מאָדעם אָפּצאָל גערופֿן צו באָטל מאַכן איידער ינסטאַלירן איז געווען גאַנץ, רעפּ2 סופּ באוויליקט 1/2 עטף @ 7.50 $ דעביט פּער חודש בלויז אָבער אַלע דעביטעד אַקקט # קסקסקסקסקסקסקסקסקס מיר לעצטנס באווויגן און האט צו קריגן אינטערנעץ באַדינונגען פֿאַר די נייַ געגנט. דירעקט טעלעוויזיע סאַגדזשעסטיד אַ פּעקל כולל עקסעדע. בעת דעם סאַלעס פּעך איך ריפּיטידלי געבעטן די סאַלעס רעפּ אויב די באַדינונגען required אַ מאָדעם צו זיין רענטאַד / פּערטשאַסט דורך עקסעדע און זי ריפּיטידלי סטייטיד ניט. אזוי איך גענומען אַ שאַנס און סקעדזשולד די באַדינונגען צו זיין קאָננעקטעד. ווען די טעכניקער געקומען אויס אויף 11/2/15 ביי 10:18 אַמקט פֿאַר ינסטאַלירונג, ער געבעטן אַז איך צייכן זייַן לאַפּטאַפּ סטייטינג אַז עס איז געווען צו די ווירקונג אַז די ויסריכט האט שוין אינסטאַלירן סאַטיספאַקטאָרילי. אויף אַסקינג וועגן די מאָדעם און ראַוטער אַזוי אַז איך קען ענשור אַז ונדזערער וואָלט זיין קאַמפּאַטאַבאַל מיט די סאַטעליט דינסט האט ער אנגעהויבן צו דערקלערן אַז מיר האבן צו נוצן די עקסעדע מאָדעם בלויז אין סדר צו באַקומען זייער באַדינונגען. איך דערציילט אים צו אָפּשטעלן ייַנמאָנטירונג ווייַל איך איז געווען וועגן צו רופן און באָטל מאַכן די באַדינונגען רעכט צו אָפּנאַר פון די סאַלעס רעפּ אַזוי ער פּראַסידאַד צו לאָזן. אין 12:44. איך מיד גערופֿן און קאַנסאַלד די דינסט און איז געווען דערציילט אַז איך וואָלט זיין פאַראַנטוואָרטלעך פֿאַר עפט. ווי איז אַז אַזוי ווען די ויסריכט האט נישט אַפֿילו שוין גאָר אינסטאַלירן, און מיר האָבן נישט געניצט קיין גב / מעגאבייטן אין אַלע? נאָך 44 מינוט פון גערעדט צו די סאַלעס רעפּ, בשעת "ער" גערעדט צו מאַשגיעך איינער, דעמאָלט ער געבעטן אויב איך געוואלט צו עסקאַלייט צו אנדערן מאַשגיעך און איך סטייטיד יאָ, אַזוי ער האט עס צוריק סאַפּאָוזאַדלי צו דער אָריגינעל מאַשגיעך וואס סטייטיד אַ האַכלאָטע קען זיין געמאכט אַזוי אַז די רופן וואָלט ניט האָבן צו זיין עסקאַלייטיד קיין ווייַטער. דורך דעם סוף פון דעם רוף די סאַלעס רעפּ סטייטיד "פרי טערמאַניישאַן אָפּצאָל וואָלט זיין 1/2 די קאָסטן פון דער נאָרמאַל עטף. איך געבעטן אַז ער זייַן ספּעציפיש, ער סטייטיד אַז זיי וואָלט נאָר אָפּצאָל $ 7.50 פּער חודש פֿאַר מיין חשבון אַנשטאָט פון דער נאָרמאַל $ 15.00. איך דעמאָלט געבעטן אויב אַז צאָלונג וואָלט זיין דעביטעד כוידעשלעך אָדער אין פול. די רעפּ סטייטיד אַז די צאָלונג וואָלט זיין דעביטעד ביי 7.50 $ פּער חודש פֿאַר דער געדויער פון דעם אָפּמאַך אָדער איך קען רופן זיי צוריק און פרעגן אַז מער ווערן באַצאָלט אויס אין די אָפּמאַך אָדער צאָלן עס אין פול. איך געבעטן אַז בלויז $ 7.50 פּער חודש זייַן דעביטעד און ער האט געזאגט, "אָה איך פֿאַרשטיין מיט די יום טוּב און אַלץ מיז עלען". אין 01:37 איך באקומען אַ E - פּאָסט טייטאַלד "עקסעדע ינטערנעט - ינסטאַללאַטיאָן איז באַלד! דעם E - פּאָסט איז געווען צו געבן ינסטראַקשאַנז אויף וואָס צו דערוואַרטן ווען די דינסט טעכניקער קומט צו דיין היים צו ינסטאַלירן אייער ויסריכט. טאַקע, אַ ביסל שפּעט טאָן ניט איר טראַכטן. דעמאָלט אויף 11/3/15, איך באקומען אַ בליצפּאָסט בייַ 12:40 כּמעט 24 שעה נאָך קאַנסאַלינג די באַדינונגען פריערדיק צו פאַקטיש קאַמפּלישאַן פון ייַנמאָנטירונג וועגן דיסקאַנעקשאַן פון באַדינונגען, איך געבעטן פֿאַר אַז די טאָג איידער. דעמאָלט נידעריק און זע אויף 11/4/15, $ 184.47 איז דעביטעד פון מיין חשבון איז געווען ניט די העסקעם. איך קענען נישט זאָגן איר ווי דישעאַרטענינג דאָס איז פֿאַר מיר. איך האב צוויי קינדער וואס זענען סטאַרינג די בראָדוויי שפּילן, די ליאָן מלך דזשוניער, ווייַטער וואָך און איך איצט טאָן ניט האָבן די געלט צו צאָלן פֿאַר זייער קאָסטיומען דאַנק צו דעם פאַרברעכער טעטיקייט געוויזן דורך עקסעדע. זיי ווייַזן קיין קונה לויאַלטי און האָבן ניטאָ אויס פון זייער וועג צו דערנידעריקן און דיסריספּעקט מיר. איך איז געווען זייער ופּפראָנט מיט וואָס איך געוואלט און געבעטן פֿאַר עס און אַלע איך גאַט איז ליגט און אַ ריזיק דעביט. נישט קיל. מיין קינדער וועט זיין זייער דיסאַפּויניד און איך האָבן קיין דערקלערונג אָבער צו זאָגן איך איז געווען ראַבד וואָס איז דער אמת. כל זיי האָבן צו טאָן איז הערן צו די טופּען פון 12:44 אויף 11/2/15 און זיי וועלן קלאר הערן די סאַלעס רעפּ אין זיין ווערטער פאָרשלאָגן מיר די צאָלונג אָרדענונג פון $ 7.50 פּער חודש פּער זייַן מאַשגיעך. 11/5/15 ביי 7:26 צו האַלטן די דעביט אַרויסגעבן, איך איז געווען אויף די טעלעפאָנירן פֿאַר 36 מינוט מיט אַ שטריק און מאַשגיעך בלויז צו הערן אויך שלעכט, נעמען עס אַרויף מיט אונדזער לעגאַל אָפּטיילונג אויב איר האָבן קיין ווייַטער ישוז, אָבער איר זאלט ​​נעמען אַ שאַנס אין זיי גענומען צוריק דיין 1/2 אַוועק פאָרשלאָגן אַז איר באקומען ערידזשנאַלי ווי צו אָנלייגוועג מיר פון זוכט אַ האַכלאָטע פון ​​ווייל ראַבד פון מיין אייגן אַקקאָונט. י טאָן ניט פילן ווי איך איז געווען געגעבן פול אַנטפּלעקונג וועגן דעם פּראָדוקט אין סדר צו מאַכן אַ ינפאָרמעד באַשלוס ווי צו צי אָדער ניט איך געוואלט עס איידער ווייל ענטראַפּפּעד אין אַ העסקעם און ראַבד. געוואלט סעטטלעמענט אַקקט # קסקסקסקסקסקסקסקסקס אין מיין פאַל, אַלע זיי האָבן צו טאָן איז הערן צו די טופּען פון 12:44 אויף 11/2/15 און זיי וועלן קלאר הערן די סאַלעס רעפּ 2 אין זיין אייגן ווערטער פאָרשלאָגן מיר די צאָלונג אָרדענונג פון 7.50 $ צו זיין דעביטעד כוידעשלעך פֿאַר דער געדויער פון די קאָנטראַקט פּער זייַן מאַשגיעך און די טופּען פון 10/30/15 ווען דער אָריגינעל סאַלעס רעפּ (אַ מיידלש) דערציילט מיר אַז קיין מאָדעם קען זיין געוויינט מיט עקסעדע באַדינונגען און אַז איך וואָלט ניט האָבן צו באַצאָלן אַ כוידעשלעך אָפּצאָל צו דינען דעם פּראָדוקט ווי איך ריפּיטידלי געבעטן אויף דעם רוף. נאָך קלאַערלי געזען אַז איך קענען ניט געטרויען זיי צו דעביט בלויז די סומע מסכים אויף, איך בין איצט אַסקינג פֿאַר אַ בריוו דיקלערינג נאַל און פּאָסל קיין אָפּמאַך איך האָבן צווישן Viasat / עקסעדע מיט קיין מאָניעס הייַנט אדער אין דער צוקונפֿט צו זיין שולדיק ווי עס איז געווען קיין פול אַנטפּלעקונג פון די פּראָדוקטן נייטיק פֿאַר נוצן, עס איז קיינמאָל יוטאַלייזד אדער איז עס גאָר אינסטאַלירן רעכט צו קאַנסאַליישאַן בעשאַס ינסטאַלירונג און דער קונה דינסט אגענטן קאַנסיסטאַנטלי ניצן ענטראַפּמענט טעקניקס. איך וואָלט אויך ווי אַ גאַנץ צוריקצאָל פון די 184.47 $ דעביטעד פון מיין חשבון אויף 11/4/15. די צוריקצאָל איז ערשטער אויף די האַכלאָטע רשימה ווי מיין קינדער וועט האָבן שוין געליטן דעם ריזיק פּאָססיבילטי פון ווייל געקענט צו רעסיעווע זייער קאַסטומז רעכט צו דעם קאָללאָססאַל קאַטאַסטראָפע. געשעפֿט רעספּאָנסע דאנק איר פֿאַר געבראכט מיז ************* ס קלאָג צו Viasat ס אכטונג. מיר אַנטשולדיקן פֿאַר קיין ינקאַנוויניאַנס דעם זאל האָבן געפֿירט. אין דער צייַט פון פאַרקויף אַלע קאַסטאַמערז זענען אַדווייזד פון Viasat ס 24-חודש מינימום דינסט טערמין העסקעם צוזאמען מיט די פרי טערמאַניישאַן פעעס זאָל דער חשבון זיין דיסקאַנעקטיד פריערדיק צו די 24 חודש העסקעם. יעדער פון די ווייזט זענען אויך אין די געחתמעט קונה העסקעם פון מיז ************* אויף נאוועמבער 2, 2015 און בנימצא אין exede. com/legal. מיר אַנטשולדיקן אַז די דינסט האט ניט אַרבעט פֿאַר מיז ************* און Viasat מסכים צו ווייוו העלפט פון די פרי טערמאַניישאַן פעעס וואָס Viasat האט טאָן. מיז ************* איז באַפֿוילן $ 184.47 פֿאַר איר העלפט פון די פרי טערמאַניישאַן פעעס. Viasat נעמט דעם צאָלונג ווי אַ איין-צייַט אָפּצאָל און טוט נישט האָבן די פיייקייַט צו מאַכן עס $ 7.50 פּער חודש ביז עס איז באַצאָלט אַוועק ווי אַז איז ניט אַן אָפּציע. אין סדר צו אָנקומען אין אַ האַכלאָטע Viasat האט ארויס אַ צוריקצאָל פון $ 184.47 צוריק צו מיז ************* הייַנט און זי וועט זען אַז צוריקצאָל ין 3-5 געשעפט טעג. מיז ************* וועט וועלן צו מאַכן זיכער די ויסריכט איז אומגעקערט ין 20 טעג פון באקומען די קעסטל אין סדר צו ויסמייַדן אַ $ 300 אָפּצאָל צו די צאָלונג אופֿן. דאנק איר פֿאַר אַלאַוינג Viasat די געלעגנהייט צו ריספּאַנד. קאָנסומער רעספּאָנסע (די קאַנסומער אנגעוויזן ער / זי האט ניט אָננעמען די ענטפער פון די געזעלשאַפֿט.) אַמאָל די ויסריכט איז סיקיורד דורך Viasat, איך ווילן צו זיין זיכער אַז עקספּעקטיישאַנז פֿאַר ווייַטער טשאַרדזשיז וועגן עטף אָדער קיין אנדערע ונפאָרעסעען קאַנטראַקטשואַל טשאַרדזשיז פֿאַר דעם חשבון וועט ניט זיין געזוכט אויס אין דער צוקונפֿט ווי געזונט. דאנק איר פֿאַר געבראכט מיז ************* 'ס ענטפער צו Viasat ס אכטונג. ווי סטייטיד אין די פֿריִערדיקע ענטפער, מיז ************* וועט באַקומען זייַן באקומען אָדער זאל האָבן שוין באקומען אַ פּריפּייד שיפּינג פירמע און קעסטל העפלעכקייַט פון אַפּס. מיז ************* וועט דאַרפֿן צו נאָכגיין די אינסטרוקציעס צו מאַכן זיכער די נייטיק עקוויפּמענט איז געשיקט צוריק אין סדר צו ויסמייַדן קיין צוקונפֿט טשאַרדזשיז צו די חשבון. זאָל די צוויי ברעקלעך פון required ויסריכט ניט זיין געשיקט צוריק מיז ************* וועט זיין באַפֿוילן 150.00 $ פֿאַר יעדער שטיק און די טשאַרדזשיז וועט גיין אויף די צאָלונג אופֿן אַז איז אויף טעקע. מיז ************* האט 20 טעג פון די טאָג זי נעמט די קאַסטן צו שיקן די ויסריכט צוריק. Viasat האט באַוועגן פאָרויס מיט ישוינג מיז ************* אַ צוריקצאָל פֿאַר די באַפֿוילן פרי טערמאַניישאַן פעעס. דאנק איר פֿאַר אַלאַוינג Viasat די געלעגנהייט צו ריספּאַנד. לעצט קאָנסומער רעספּאָנסע (די קאַנסומער אנגעוויזן ער / זי אנגענומען די ענטפער פון די געזעלשאַפֿט.) אַמאָל מיר באַקומען די קעסטל און האָבן עמעצער פאַראַנען צו קריכן אויף די דאַך צו נעמען אַראָפּ די שטיק, מיר וועלן קענען צו שיקן צוריק די פּראָדוקט ווי געבעטן מיט די ויסנעם אַז קיין ווידדראָאַל איז געמאכט פון מיין חשבון. מיר מוזן באַקומען די צוריקקומען פּאַקקאַגינג און פּאָסטגעלט ווי ווויל ווי האָבן עמעצער וואס איז ביכולת צו קריכן אויף שפּיץ פון די הויז צו אַראָפּנעמען די ויסריכט ווי געבעטן. פּראָדוקטן וועט זיין אומגעקערט אין אַז צייַט. בילינג / קאַלעקשאַן יססועס & # קס7ק; לייענען קאָמפּלאַינט דעטאַילס האט סאַטעליטע דינען מיט דעם פירמע פֿאַר וועגן 2 יאר. פּערטשאַסט אַ נייע היים וועגן 2 חדשים צוריק און פאָנעד צו האָבן דינסט געזונט אין נייַ היים און איז ינפאָרמעד עס וואָלט זיין אַ נייַ ייַנמאָנטירונג אָפּצאָל פון $ 121.00. איך דערקלערט אַז איך האט נישט געהאט דינסט זינט די עקספּרעס פון מיין נייַ היים און האט נישט פילן דינסט איז ווערט פּייינג אַן נאָך ייַנמאָנטירונג אָפּצאָל. האט קיין אינטערנעט דינסט בעשאַס דער חודש פון סעפטעמבער און האט קיין וואָג אַמאָל רוף איז געמאכט צו האָבן דינסט געזונט. הייַנט מיין חשבון איז דראַפטעד פֿאַר אַ גאַנץ חודש פון דינסט ($ 80.64), ווען איך האט ניט דינסט. עקסעדע סטייטיד זיי וואָלט ניט צוריקצאָל די געלט און קיינמאָל יקנאַלידזשד באַדינונגען ווייל דיסקאַנעקטיד. באָנראָ מעדיציניש דיוויזשאַן פון מאַינספּרינג מעדיציניש, ללק בבב אַקקרעדיטאַטיאָן באָנראָ מעדיציניש דיוויזשאַן פון מאַינספּרינג מעדיציניש, ללק איז נישט בבב אַקקרעדיטעד. בוסינעססעס זענען אונטער קיין פליכט צו זוכן בבב אַקרעדאַטיישאַן, און עטלעכע ביזנעסער זענען נישט אַקרעדיטיד ווייַל זיי האָבן ניט געזוכט בבב אַקרעדאַטיישאַן. וואָס רעגירונג אַקשאַנז טוט בבב באַריכט אויף? גאַנצע תגובה גאַנצע תגובה בבב האט גאָרנישט צו מעלדונג וועגן באָנראָ מעדיציניש דיוויזשאַן פון מאַינספּרינג מעדיציניש, ללק ס גאַנצע אין דעם צייַט. וואָס איז בבב גאַנצע תגובה?


stockerversailles8.blogspot.com


No comments:

Post a Comment