Thursday, August 4, 2016

Αμερικανός αναψυχή






+

Αμερική αναψυχής - Pharmazone / Viapren πωλούνται μου στοιχεία της κάρτας του χρέους. σε άλλη εταιρεία 26 Σεπ, 2008 Ο σύζυγός μου ακούσει για Viapren από μια ραδιοφωνική διαφήμιση. Κάλεσε και διέταξε για το πακέτο δωρεάν δοκιμή. Όχι μόνο δεν έχουμε λάβει τις ταινίες, μας έστειλαν το δαχτυλίδι ευχαρίστηση και κάποια icky τζελ. Ξέραμε ότι θα πρέπει να χρεώνεται για το πακέτο δίκη των λωρίδων της γλώσσας, αλλά επίσης να μας χρεώνονται για το δαχτυλίδι ευχαρίστηση και τζελ (κάτι που δεν τάξης). Αφού δοκιμάσετε τις ταινίες γλώσσα, το έκαναν απολύτως τίποτα για εμάς. Και για τη γέλη, ήταν απαίσιο και δεν κάνει τίποτα, αλλά κάνει αυτή τη στιγμή τίποτα οικεία αλλά ευχάριστη. Όσο για το δαχτυλίδι ευχαρίστηση, και είναι περιττό να πω, ότι ήταν χάσιμο χρόνου. Είναι πλέον ένα παιχνίδι-παιχνίδι για τη γάτα μας. Εδώ είναι όπου το πραγματικό πρόβλημα με Phamazone / Viapren ξεκινά. Δεν ήταν μόνο τα προϊόντα τους λιγότερο από ικανοποιητική, πώλησαν τις πληροφορίες μας κάρτα χρέους σε άλλες εταιρείες. Χθες έκανα online τραπεζικές συναλλαγές μου και είδα όπου υπήρχαν δύο συναλλαγές για $ 16.95 κάθε που debted λογαριασμό μου πριν από λίγες ημέρες. Ήταν από εύκολης εξοικονόμησης και της Αμερικής αναψυχής. Δόξα τω Θεώ υπήρχε ένα 800 αριθμό που αναγράφεται στην πράξη το λογαριασμό μου για τις δύο αυτές εταιρείες, επειδή δεν είχα ιδέα ποιοι ήταν και τι οι χρεώσεις ήταν για. Ήρθα σε επαφή με τον άντρα μου στη δουλειά για να δούμε αν είχε αγοράσει τίποτα από κάθε μία από αυτές τις εταιρείες και δεν είχε πάρα πολύ ιδέα τι ήταν αυτό για. Κάλεσα τα 800 αριθμούς που δόθηκαν για να ρωτήσετε ποιες είναι αυτές οι κατηγορίες ήταν για και σοκαρίστηκα για να ανακαλύψει ότι όταν ο σύζυγός μου παραγγείλει το προϊόν από Pharmazone / Viapren ένα μήνα πίσω, είπε ότι συμφώνησε με την ιδιότητα μέλους και με τις δύο εταιρείες, όπου υπήρχε ένα $ 16,95 μηνιαία συνδρομή μέλους. Διαβεβαίωσα, Trista, το ύφασμα εξυπηρέτησης πελατών. για την αμερικανική Leisure ότι αυτό δεν ήταν η περίπτωση και γι 'αυτήν να πιστώσει τα χρήματα πίσω. Μου απάντησε ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις θα πρέπει να δοθεί ότι θα μπορούσε να ακυρώσει μόνο τυχόν περαιτέρω επιβαρύνσεις στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Την ενημέρωσε ότι αυτό ήταν μια σοβαρή υπόθεση απάτης και θα πρέπει να λαμβάνουν περαιτέρω μέτρα. Μετά την ομιλία με αυτό το & quot? Dim-wit & quot ;, που επικοινώνησαν με την τράπεζά μου και με συμβούλευσαν να έρθουν και να υποβάλλουν τις φόρμες για να αμφισβητήσει τις κατηγορίες. Ήμουν ενημέρωσε, επίσης, να αλλάξετε όλους τους αριθμούς του λογαριασμού μου και να έχετε την κάρτα χρέος μου ακυρωθεί και να πάρει άλλο ένα επανεκδόθηκε ως πιθανότατα θα προσπαθήσει να χρεώσει το λογαριασμό μου σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Είμαι στη διαδικασία της επαφής του Better Business Bureau στο Φοίνιξ της Αριζόνα να υποβάλει καταγγελία εναντίον όλων αυτών των τριών εταιρειών, όπως όλοι διαπράξει απάτη. Ας ελπίσουμε ότι αν ο καθένας που έχει εξαπατηθεί από αυτές τις εταιρείες να υποβάλει καταγγελία η BBB θα αναλάβει νομική δράση. Έκθεση σχόλιο Περισσότερα νέα κριτική Νομισματική απώλεια: $ 40 Προϊόν ή υπηρεσία Ταξίδια και φαγητό Προώθηση κατηγορία κριτική Αγορών


listroubaixz.blogspot.com


No comments:

Post a Comment